Belangrijkste functies Maintenance Tracker

Onderhoud en beheer van al je machines en apparatuur – jij hebt het onder controle met Maintenance Tracker. Talloze functies staan hier garant voor. Ontdek ze op deze pagina. Of vraag meteen om een demo en ervaar ze live!

Van welke functies word jíj blij?

Machinebeheer

Alle data, instructies, handleidingen, werkorders, historie en documenten van elke machine/afdeling snel bij de hand.

‘Broekzakbeheer’

Via QR-code en smartphone of tablet direct toegang tot de details van alle machines op elke afdeling.

Gepland onderhoud

Maak repeterende werkorders voor preventief onderhoud aan elke machine. Met reminders voor de deadline.

Plan met scrumbord

Altijd realtime inzicht: van soort werk en prioriteit tot automatisch geplande deadlines.

Op maat

Elke taal instellen, eigen begrippen en specifieke termen opnemen, werkroute toevoegen, werken met standaard rapportages. Wij stellen we het voor je in.

Servicedesk & administratie

Beheer meer servicedesks en koppel Maintenance Tracker aan je bestaande systemen voor realtime gekoppelde administratie.

De eenvoud van nu

De touch v/d techneut

Persoonlijk contact

Snel van start

Ook deze functies vind je in de onderhoudstool

Documentatie per installatie

Actuele werkorders van elke installatie

Historische werkorders van elke installatie

Inzicht in (onderhoud aan) alle installaties

Automatisch gepland preventief onderhoud

Automatisch gepland correctief onderhoud

Goede begeleiding = ’t halve werk

IJzersterke begeleiding in elke fase. En snelle, betrouwbare support na oplevering. Dat is wat je met Maintenance Tracker in huis haalt. Met als eindresultaat: de beste inzet ván, en het hoogste rendement mét, je machines. Zie hieronder hoe we je hierbij helpen.

Interne servicedesk(s) inrichten

QR-codes op machines plaatsen

Data van oude software overzetten

Slimme datastructuur en workflow opzetten

Jouw servicedesk & onze servicedesk

Ál je servicedesks ondersteund

Hoeveel servicedesks je ook hebt, wij ondersteunen ze allemaal. Van technische diensten en afdelingen tot monteursteams. Elke TD krijgt een eigen overzicht, planning en scrumbord.

Realtime updates voor je werkorder-manager

Elke werkorder-manager van iedere servicedesk krijgt realtime updates. Bijvoorbeeld als er een nieuwe werkorder binnenkomt, voorbereid en ingepland moet.

Persoonlijk support vanuit ónze helpdesk

Kom je er niet uit? Heb je een vraag over de software? Een wijziging? Onze helpdesk staat klaar. Kies jouw manier van contact opnemen: per mail of telefoon. Wij helpen je graag.

Ontdek het zelf, plan een demo

Meer inzicht in de software die jouw werk makkelijk maakt? Vraag nu een gratis demo aan.

Loading